Thursday, 1 June 2017

1 Iunie

De 27 de ani, pe data de 1 iunie, mama imi spune sau de cand sunt plecata din tara  imi scrie"la multi ani, copilul meu". De 27 de ani ma bucur de fiecare data de acest mesaj si ziua de 1 iunie o sarbatoresc in sufletul meu asa cum imi sarbatoresc ziua de nastere. Nu am foarte multe amintiri legate explicit de aceasta zi din an. Insa tin minte cum imi impletea mama codite, cum ma imbraca in haine colorate, cum primeam multe baloane sau cum mergeam cu tata prin oras sa mancam ceva bun. Tin minte rasetele copiilor de prin tot orasul, bucuria din sufletele parintilor, serbarile de la gradinita si gumele "Turbo" de mestecat de la chioscul din colt. Tin minte cum de 1 iunie imi puneam cirese dupa ureche, purtand ciresele pe post de cercei. De 1 iunie "Parcul Copiilor" se umplea de vietati zglobii, cu obrajii imbujorati, zambete pana la urechi, vata pe bat si bomboane de caramel. Tin minte, ma dadeam si eu pe tobogan sau in hutulus. Si mai tin minte ca radeam....radeam de dimineata pana seara. 

De 27 de ani, mama imi spune "la multi ani, copilul meu" si de fiecare data ma bucur nespus de mult sa redescopar copilul din minte, copilul care cateodata este uitat si neglijat, copilul care este lasat undeva la colt sa planga sau copilul care a uitat sa rada....de dimineata pana seara.

Astazi suna ceasul la ora 5:40 si ma pregatesc pentru o tura de 13 ore de lucru, cu multi oameni in varsta, cu oameni care candva au fost si ei "copilul mamei". Si tot astazi am primit dimineata la ora 6 und mesaj "La multi ani, copilul meu.....sa stii ca s-au copt ciresele....."

No comments: